کاربرد اینستاگرام چیست و چرا توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است؟

اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی به‌خصوص در ایران است که ماهانه ۸۰۰میلیون کاربر فعال دارد و در ایران به‌راحتی جای فیسبوک را گرفته است. از وقتی هم که امکان قراردادن ویدیوهای یک دقیقه‌ای فراهم شده است، شاهد محتواهای آموزشی یا سرگرم کننده بسیاری در اینستاگرام هستیم به‌طوری که خیلی از افراد به‌صورت جدی اقدام به برنامه‌سازی در اینستاگرام می‌کنند. در ادامه مطلب به بررسی چند کاربرد اینستاگرام که باعث محبوبیت روز افزون این اپلیکیشن در سراسر دنیا شده است،خواهیم پرداخت.

کاربرد اینستاگرام

کاربرد اینستاگرام در کسب و کار:

یکی از مزیت های اینستاگرام این است که شما می‌توانید مشتریان احتمالی شهر یا محله خود را هدف بگیرید، که این برای کسب‌وکارهای محلی یک مزیت و دلیل بازاریابی در اینستاگرام است.

کسب‌وکارها از حضور در اینستاگرام اهداف مختلفی می‌توانند داشته باشند.

۱- برخی کسب‌وکارها با این هدف وارد اینستاگرام می‌شوند تا فرهنگ کاری و پشت صحنه کسب‌وکار خود را به مشتریان نشان دهند و به نوعی ارتباط بهتری با مشتری برقرار کنند و تا حدی افزایش آگاهی از برند نیز داشته باشند.

۲- برخی اینستاگرام را فرصتی برای تثبیت جایگاه برند خود می‌بینند.
مثلا شرکتی مثل سامسونگ برای افزایش نیازی به اینستاگرام مارکتینگ ندارد، ولی مایل است که از طریق اینستاگرام افراد را.

برای خواندن ادامه مطلب به سایت ماینروب مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

جذب فالوور اینستاگرام چه تاثیری در روند کسب وکار شما دارد؟

اهمیت کسب و کارهای اینترنتی در روزهایی کرونایی کشور

اینستاگرام چیست؟ (معرفی کلی اپلیکیشن معروف و پرکاربرد اینستگرام)

استوری در اینستاگرام،نحوه گذاشتن استوری در اینستاگرام

هشتگ گذاری در اینستاگرام و مزایای استفاده از آن


هنرستان اینستاگرام ,کاربرد ,بسیاری ,کاربرد اینستاگرام ,داشته باشند ,ادامه مطلب ,توجه بسیاری ,اینستاگرام چیست منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

sendsong (سِند سانگ) ابراهیم اعتمادی استاد وب فروشگاه آجیل وخشکبار سبزه زار موسسه نوفن حامی البرز